Gastvrijheid

Het thema gastvrijheid is ontzettend ‘hot’. Organisaties die hoog scoren op gastvrijheid, functioneren in alle opzichten beter! De tevredenheid onder betrokkenen is hoger en de medewerkers hebben een positievere belevenis. Uit onderzoek blijkt dat de menselijke factor hierbij het allerbelangrijkste is. Maar hoe zorg je voor deze menselijke factor?

In samenwerking met House of Hospitality Amsterdam ontwikkelden wij het programma Gastvrijheid. Een leuk, uitdagend en prikkelend programma dat medewerkers stimuleert om het niveau van de gastvrijheid nog hoger te maken. Het programma focust zich voornamelijk op de menselijke factor: hoe maak jij het verschil? Het mooie aan dit programma? Het is ontzettend breed inzetbaar, iedereen kan heeft iets aan deze training.

Trainingsopbouw

Het programma bestaat uit vijf modules, hierin komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Een warm welkom;
  • Vertrouwen winnen;
  • Wat heeft u nodig?;
  • Informeren;
  • Een wow-gevoel meegeven.

Gastvrijheid

Gamification: spelend leren

Je kunt het basisprogramma Gastvrijheid uitbreiden met meerdere korte gastvrijheid e-learnings en bijhorende challenges. Het programma wordt in spelvorm aangeboden waarbij alle medewerkers op een leuke manier al spelenderwijs met een online app uitgedaagd worden om de learnings te volgen en samen punten te verzamelen. Het doel? Het meest gastvrije team van de organisatie worden!

Deel deze training

Offerte aanvragen

Bekijk ook onze andere trainingen

Groothandel

Bijverkoop

Wil je dat jouw verkoopmedewerkers de concurrentie voorblijven en maximale verkoopresultaten behalen? Dan is de Blended Training “Bijverkoop” een absolute

Lees verder
Groothandel

Winstgevend Verkopen

Stop met korting geven en verkoop de waarde: een Blended Training voor groothandels om prijsdruk te weerstaan.

Als groothandel bevind je

Lees verder