10 dagdelen

DUUR

Incompany

LOCATIE

Het thema gastvrijheid is ontzettend ‘hot’. Organisaties die hoog scoren op gastvrijheid, functioneren in alle opzichten beter! De tevredenheid onder betrokkenen is hoger en de medewerkers hebben een positievere belevenis. Uit onderzoek blijkt dat de menselijke factor hierbij het allerbelangrijkste is. Maar hoe zorg je voor deze menselijke factor?

Gastvrijheid

In samenwerking met House of Hospitality Amsterdam ontwikkelden wij het programma Gastvrijheid. Een leuk, uitdagend en prikkelend programma dat medewerkers stimuleert om het niveau van de gastvrijheid nog hoger te maken. Het programma focust zich voornamelijk op de menselijke factor: hoe maak jij het verschil? Het mooie aan dit programma? Het is ontzettend breed inzetbaar, iedereen kan heeft iets aan deze training.

Trainingsopbouw

Het programma bestaat uit vijf modules, hierin komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Een warm welkom;
  • Vertrouwen winnen;
  • Wat heeft u nodig?;
  • Informeren;
  • Een wow-gevoel meegeven.

 

Gamification: spelend leren

Je kunt het basisprogramma Gastvrijheid uitbreiden met meerdere korte gastvrijheid e-learnings en bijhorende challenges. Het programma wordt in spelvorm aangeboden waarbij alle medewerkers op een leuke manier al spelenderwijs met een online app uitgedaagd worden om de learnings te volgen en samen punten te verzamelen. Het doel? Het meest gastvrije team van de organisatie worden!

cropped-Johan-01.png

Trainen bij Human Talent Group

Medewerkers zijn de belangrijkste succesfactor binnen een bedrijf, daarom wil ik hen helpen groeien. Zodra zij zich bewust worden van hun eigen vermogen om resultaten te beïnvloeden, gebeuren er mooie dingen in een bedrijf. In mijn trainingen help ik dat op gang te zetten.

Meer trainingen

Die je misschien ook interessant vindt

social selling training
Groothandel

Social Selling

Sales en marketing krijgen steeds meer overlapping met elkaar, met als gevolg dat de rol van sales aan het veranderen

Lees verder