Inspirerend leiderschap

De snel veranderende wereld brengt een vraag naar inspirerende leiders en een nieuwe manier van werken met zich mee. Jouw medewerkers hebben niet alleen een leidinggevende nodig, maar iemand die hen inspireert om het beste uit zichzelf te halen. Geïnspireerde medewerkers zijn ook nog eens de sleutel tot klanttevredenheid. En wie wil er nou geen blije klanten?

Met onze training Inspirerend leiderschap ontwikkel jij je tot een inspirerende leider. Je leert hoe je jezelf en je team aanpast aan de nieuwe manier van werken. Met de handvatten uit de training zorgen jullie samen voor een klantgerichte aanpak die helemaal van deze tijd is. De training bestaat uit de volgende onderdelen:

1. Inleiding inspirerend leiderschap

Deelnemers hebben beelden bij wat het nieuwe werken inhoudt, welk klantgedrag zich daarbij ontwikkelt en wat er van leidinggevenden en medewerkers wordt verwacht als het gaat om kennis, kunde en gedrag.

2. Inspireren

Iedere medewerker binnen jouw organisatie is een ‘merkambassadeur’! We willen dat de klant geraakt wordt door onze merkbelofte in het contact met iedere medewerker. Kortom, dat de klant geïnspireerd wordt door wie wij zijn.
Uit onderzoek onder onze klanten blijkt dat we hier nu niet of onvoldoende mee bezig zijn. Terwijl klanten dit wel, nu en in de nabije toekomst, steeds meer van ons verwacht. In deze module kijken we hoe je dit kunt realiseren.

3. Vertrouwen bouwen

Als je succesvol wilt zijn in de nieuwe manier van werken, dan zal je als leidinggevende in staat moeten zijn een omgeving van vertrouwen te bouwen. Dit is een omgeving waarin je medewerkers durven te experimenteren met nieuw gedrag. Je leert in deze module aan de hand van opdrachten hoe je dit voor elkaar krijgt. Met deze handvatten kun je actief met je team aan de slag, zodat het vertrouwen in jouw organisatie groeit.

4. Betrokkenheid creëren

Wij willen uitblinken in onderlinge betrokkenheid. Betrokkenheid op alle niveaus: emotionele merkbetrokkenheid; betrokkenheid bij succes; sociale betrokkenheid; en betrokkenheid vanuit zekerheid. Uitblinken betekent dat je opvalt door de manier waarop je daar met elkaar invulling aan geeft, en dat je je onderscheidt van anderen. Onze betrokkenheid is immers de bron van betrokkenheid bij onze klanten!

Ga mee met de tijd, inspireer je medewerkers en vergroot de klanttevredenheid. Ben je klaar voor dit sneeuwbaleffect van inspirerend leiderschap? Schrijf je nu in!

Praktische informatie

Inspirerend leiderschap

Sectoren

Trainingsvorm

Blended learning

Locatie

Incompany

Duur

8 dagdelen

Groepsgrootte

8-12 personen

Prijs

Op aanvraag

Deel deze training

Offerte aanvragen

Telefoon

085 4017925

E-mail

info@humantalentgroup.nl

Meer trainingen

Gastvrijheid

Gastvrijheid is ‘hot’. Organisaties die hoog scoren op gastvrijheid, functioneren in alle opzichten beter. De klanttevredenheid is hoger en medewerkers

Lees verder