In onze training Verkooptechnieken krijg een inkijkje in het brein van je klant en leer je aan welke knoppen je moet draaien om die over te laten gaan tot koop. Je tilt je kennis en vaardigheden naar een hoger niveau en vergroot daarmee de omzet van je organisatie. De training bestaat uit de volgende onderdelen:
1. Inleiding
Verkopen begint bij het begrijpen van het koop- en besluitvormingsproces. Het heeft geen zin acties te ondernemen richting een klant die niet in lijn liggen met diens koopproces. Het heeft weinig nut na te denken over welke volgende stappen je gaat zetten als je niet weet of kan voorspellen welke weg je klant bewandelt in diens proces.
We nemen je in deze module mee in alle fasen van het verkoopproces.
Fase 1: gespreksopening
Fase 2: inventarisatie
Fase 3: presentatie
Fase 4: afsluiting
2. Omgaan met bezwaren
Begrijp je klanten en verhoog zo je conversie. Klaar om jullie organisatie te trakteren op een sky high omzet? Schrijf je (team?) nu in!