Interactieve video
Verhoog de betrokkenheid en interactie met (interactieve) video
Video is een krachtig medium om je boodschap op een aantrekkelijke manier over te brengen. Interactieve video is een innovatieve vorm van video die trekt, interactie aangaat, boeit en vasthoudt. Zo kan je binnen de video’s klikken, antwoorden geven op vragen en de daaropvolgende bijpassende scenario’s bekijken.
Zo krijg je een beeld van de mogelijkheden
Wil je meer voorbeelden?
Neem dan contact op. We laten je graag meer zien!
Cyber Aware
Middels luchtige sketches introduceren we de onderwerpen uit de
The Tosti Club
Samen met en door eigen medewerkers worden collega’s meegenomen in de klantreis, recepten en werkinstructievideo’s.`
Dagbesteding online AvZ
Een acht weken durend online dagbestedingsprogramma ingezet tijdens de coronapandemie. Met spannende typetjes, speelse opdrachten, podcasts en video’s in een wekelijks veranderd thema (zoals Blind Dates, Rob Boss, Danielle Doestgraag en Opruiming Verzocht).
Nationale Bakkerij Academie
Eric Burgers (bekend van o.a. RTL4 ‘Onderweg naar de regio’) is de gids in het het introductieprogramma de industriële bakkerij. Zo wordt je op een prettige manier meegenomen door het hele programma.
Trailer Million Dollar Man
Wat als er een klant op bezoek kan komen die, als je alles doet volgens het gewenste verkoopconcept en vaardigheden, overal ‘ja’ op blijft zeggen! De winkel met het hoogste bonbedrag wint de wedstrijd. Deze trailer is gebruikt om de wedstrijd te introduceren.
WIZR Retail
Voor onze white label content ontwikkelen we video’s die opgenomen zijn in de studio (greenscreen). Je kan vervolgens iedere gewenst stilstaand of bewegend beeld erachter monteren. Zo kan jij heel snel een eigen maatwerk academie ontwikkelen.