Onze klanten – House Of Hospitality

  • House Of Hospitality

     

    Hospitality is ‘in’

    Het is een nieuw buzz-woord. Bedrijven en instellingen zijn naarstig op zoek naar hospitality als antwoord op de veranderende vragen/eisen die de consument van nu stelt. Traditioneel gezien was hospitality meer het domein van de horeca- en hotelleriebranche, maar of het nu gaat om detailhandel, zorg en welzijn of toerisme, op tal van terreinen zie je de vraag ontstaan rondom de toegevoegde waarde van de ‘medewerker’ als ‘merkambassadeur’. Steeds meer bedrijven ontdekken dat je daarin echt het verschil kunt maken en zien in toenemende mate het belang er van.


    Human Talent Group en House of Hospitality Metropoolregio Amsterdam -een publiek-private samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven- werken samen aan de ontwikkeling van 16 micro-learnings rondom customer delight en hostmanship De micro-learnings bestaan uit verschillende leeractiviteiten:
    Online quiz, tips en tricks;
    Games en streetlab-challenges;
    Aanvullende ‘meer-weten-content’;
    Inspiratie-workshops door spraakmakende en aansprekende ondernemers in hospitality;
    Ondersteunende trainingen/workshops door trainers in hospitality.

  • De onderwerpen zijn:

    • Instant werkenergie genereren;
    • Er fit en fris bijstaan;
    • Uitdagende doelen stellen;
    • Echt willen helpen;
    • Aangenaam verrassen;
    • Wachten leuk maken;
    • Positief afsluiten van gastcontact;
    • Verrassen ook als je al even uit beeld bent;
    • Afspraken nakomen;
    • Problemen snel tackelen/agile werken;
    • Zaken kunnen overzien;
    • Informeren (ook als je geen informatie hebt!);
    • Oprechte interesse tonen en vragen, vragen, vragen;
    • Actief luisteren;
    • Een glimlach kunnen toveren;
    • Iedere dag beter worden.